PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
  • Neredeyim :

167 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI (96 BÜRO PERSONELİ, 6 BAHÇIVAN VE 65 TEMİZLİK PERSONELİ) YEDEK ADAYLARI HAKKINDA DUYURU (04.10.2022)

Başvuruları elektronik ortamda 22/06/2022-/30/06/2022 tarihinde alınan 167 Sözleşmeli Personel (96 Büro Personeli, 6 Bahçıvan ve 65 Temizlik Personeli) alımı kapsamında 03.10.2022 tarihine kadar atamaya esas belgelerini teslim etmeyen, feragat eden ve kriterleri tutmayan adayların yerine yerleştirilen YEDEK ADAYLARIN listesi aşağıda yer almaktadır.

 

Yerleştirilen YEDEK ADAYLARIN aşağıda belirtilen belgeleri en geç 07.10.2022 günü mesai bitimine kadar Kültür ve Turizm Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Çiğdem Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No:50 Çankaya/ANKARA adresi Genel Evrak Birimine elden, posta ya da kargo yoluyla ulaştırmaları zorunludur. Posta yoluyla yapılan başvurularda aşağıda belirtilen belgelerin son başvuru tarihi mesai bitimine kadar Bakanlık genel evrak birimine ulaştırılması gerekmektedir. Postadaki gecikme nedeniyle son başvuru tarihinden sonra Bakanlık genel evrak birimine ulaşan başvurular işleme konulmayacaktır.

 

NOT: Son 1 yıl içerisinde aynı unvanda 4/B sözleşmeli statüde çalışmakta olan ya da kurumlarınca sözleşmesi fesh edilen veya sözleşmesini tek taraflı fesh eden adayların atamaları kesinlikle yapılmayacaktır.

 

Aşağıdaki listelerde ismi bulunup atamaya esas belgelerini teslim etmeyecek adayların, nüfus cüzdanlarının önlü arkalı fotokopisi ekli olarak feragat dilekçesi yazarak isealim.pgm@ktb.gov.tr  adresine e-posta göndermeleri gerekmektedir.

 

Yerleştirilen YEDEK ADAY LİSTESİ için tıklayınız.

YERLEŞTİRİLEN YEDEK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER

1-Dilekçe (Örneği için tıklayınız.)

2-Öğrenim Belgesi aslı veya Noter onaylı örneği, (e-Devlet üzerinden de alınabilir)

3-Nüfus Cüzdanı aslı veya Noter onaylı örneği, (e-Devlet üzerinden de alınabilir)

4- KPSS sonuç belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır)

5- Büro Personeli ve Bahçıvan pozisyonu için; Sağlık Kurul Raporu (Asıl),(Tam teşekküllü Devlet Hastanesi veya Devlet Üniversitesi Hastanelerinden) almaları gerekmektedir.

Temizlik Personeli için; "Temizlik görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalık ve benzeri engelleri bulunmadığını" gösteren heyet raporu (Tam teşekküllü Devlet Hastanesi veya Devlet Üniversitesi Hastanelerinden) almaları gerekmektedir.

6-Mal Bildirimi (Örneği için tıklayınız.) (İki sayfa olan Mal Bildirimi arkalı önlü olarak tek yaprakta doldurulacaktır.)

7- 04/10/2022 tarihi veya sonrası itibariyle alınan Adli Sicil Belgesi (E-Devlet üzerinden de alınabilir), (Belgede adli sicil kaydı yoktur, adli sicil arşiv kaydı yoktur ibareleri beraber bulunmalı), (Vardır ibaresi bulunması halinde konuyla ilgili belgelerin gönderilmesi)

8-Askerlik Belgesi (Erkekler için) (e-Devlet üzerinden alınacaktır) Askerlik hizmetini tamamlamış adayların Terhis Belgesi örneği.

9-Yerleşim Yeri Belgesi (e-Devlet üzerinden alınacaktır)

10-Herhangi bir sağlık güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almıyor olmadığına ilişkin Sosyal Güvenlik Merkezlerinden alınacak belge (e-Devlet üzerinden de alınabilir.)   

11- 6 adet vesikalık fotoğraf  

Bu ilan tebliğ niteliğinde olup, adaylara ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.

İlgililere duyurulur.