● İş Analizi Şubesi Müdürlüğü
● İş Analizi Şubesi Müdürlüğü
- Bakanlıktaki mevcut kadro ve pozisyonlar için iş analizlerini Bakanlık birimleriyle koordinasyon içerisinde gerçekleştirmek,
- İş analizi çıktılarına göre kadro unvan ve pozisyonların görev tanımlarını Bakanlık birimleriyle koordinasyon içerisinde hazırlamak,
- Bakanlıktaki mevcut pozisyon ve unvanlara yönelik bilgi, beceri ve yetkinlik setlerini birimlerle koordinasyon içerisinde hazırlamak,
- Tüm Bakanlık birimlerinin yürürlükteki mevzuatla uyumlu olmak koşuluyla zaman etüdü çalışmalarını birimlerle koordinasyon içerisinde yapmak,
- İş analizi, görev tanımları ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununda yer alan hizmet sınıflarını göz önünde bulundurarak kadro ve pozisyonlara yönelik iş ailelerini oluşturmak,
- Norm kadro hesaplamalarında kullanılmak üzere iş yükü analizlerine ve mevzuat hükümlerine uygun olarak metrik alt yapıyı kurmak ve güncellemek,
- Bakanlık kadro ve pozisyon unvanlarına yönelik iş yükü analizlerini düzenli aralıklarla yapmak ve sonuçlarını ilgili birimlerle paylaşmak,
- Personel memnuniyet anketlerini uygulamak ve anketlerin sonuçlarını analiz etmek, sonuçlara göre eylem planlarının ilgili birimler tarafından hazırlanmasını sağlamak, Genel Müdüre raporlamak,
- Bakanlık personeline yönelik öneri sistemlerini geliştirmek ve uygulamak,
- Bakanlık merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatlarına ilişkin organizasyon şeması, unvan yapıları vb. organizasyonel tasarım çalışmalarını ilgili kurum, kuruluş ve birimlerle eşgüdüm içerisinde yürütmek,
- Genel Müdür, Genel Müdür Yardımcısı ve Daire Başkanı tarafından verilen diğer görevleri yapmak.